binnur37 Orenda_ Bitse tekrardan başka sorunlarla karşılaşıcaz onu demek istiyorum .. Çocuk bakmak çok zor sabır tahammül işi bende yok zor sabrediyorum valla ..
Orenda_ binnur37 Sabırlıyımdır ama bazen tepemin tası da atmıyor değil yani👀ay Allah’ım yardım etsin bize🙄
Orenda_ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ne demek her zaman buradayız, yarın unutacağımız şeyler için bugün kendini üzme sen değerlisin sen annesin atlatamayacağımız hiçbirsey yok sıkma canını 💐🌸💕
biricik9 Orenda_ evet uyumuyor yüzünde egzaması var baya kabarmış ve yanağına kulak arkasına atmış hep huysuz doktorumuz kortizonlu kreme başladı
Orenda_ biricik9 Geçmiş olsun inşaallah geçer, kaşıntı yapıyordur ondan huzursuzdur, kızımın da ellerinde bileğinde ve kol içinde var bende kremler kullanıyorum 🤦🏻♀️