Orenda_ 
Bende aksine öyle kötü bir gündeyim ki, hüngür hüngür ağlıyorum ama yaslanıp ağlayabileceğim bir omuz yok 🥺Çok isterdim bir omuzda ağlamak ama olmuyor. Hayatı, hayatımı herşeyi sorguladığım, kendimi o kadar değersiz hissettiğim bir gün ki.. 🥺