zuhalsebu
Bende hamilelikte çok kilo aldığım için takamıyordum doğumdan 2 ay sonra takmak istedim taktım rahat girdi parmağımda unutum uyuya kalmışım vücudum ödemli olduğu için parmak şişmiş geride indiremedik yüzügüde çıkartmadık malesef kestirmek zorunda kaldım 🥲🥲