kubrakgun çok çok geçmiş olsun biz de genişlettirmek istedik ama kenarlarda taşlar var patlar dedi. Normal taş olsa risk alırım ama pırlantaymış risk almam yap derseniz yaparım patlarsa ki patlar mesuliyet kabul etmem dedi. Genişletemedik. İnşallah zayıflarım tekrardan da takabilirim yüzüğümü çok seviyorum