patlakprezervatif ilişkimizin son 1 senesi uzaktan geçiyordu ve biz o güne kadar da hiç yıldönümü kutlayamamıştık. 5.senemizdi ankaraya geldi beni işyerimden aldı. Güzel bir araba kiralamış, beni aldı yakın arkadaşımla beraber alışverişe çıkardı. Sürekli bir şeyler almaya çalıştılar sonra ben almayınca bir şey, benden gizli almışlar o gün kartını vermiş arkadaşım almış hep neyse ki kendi zevkine değil benim zevkime göre almış tarzlarımız bambaşka büyük risk almış eşim🤣 bizim 5.yılımız ilk kez de kutlamaya müsaitiz 5 yılın acısını çıkaralım demiştim o yüzden bu kadar özeniyor diye düşünüyorum ama bi yandan da evlilik mi teklif edecek acaba diye umutlanıyorum ama sonra parası yok ki yüzük alamaz diyip kendimi susturuyorum etmezse üzülmiyim diye. Neyse ben şirkete paspal gittim iş çıkışı saatinde prenses olarak çıktım iş arkadaşlarım saç makyaj yaptılar giyindim elbiseler topuklular bindim arabaya jw marriotta yemeğe gittik. Her biri geçtiğinde bana mı gül, aha yüzük, işte teklif derken bekleye bekleye yemek bitti teklif yok 🥲 eve gitmeye çıktık. Eşim dedi ki benim hiç eve gidesim yok eve giderken bu masal bitecek gibi hissediyorum, ben de ben de aynı hissediyorum dedim yani elbiseler makyajlar silinecek pijama mod. Sonra biz Ankara turu yaptık. Sonra arkadaşlarımız aradı bize gelin kahve içelim diye oraya gidiyorduk güya ama bahçeliye yöneldik dışardalarmış filan dedi sonra. Ama hala inanıyorum ben. Bahçeliye gittik park sıkıntı diye amcasının vakfının önüne park ederiz hep yine oraya gittik park edicez diye ama söyleniyorum topuklu ile o kadar nasıl yürücem üstüme başıma bak filan diye ben🤣 inince anladım tabi mumlar güller filan vakfın en üstünü kapamış süslemiş tüm sevdiklerimi çağırmış. Süsleme yetişmemiş o yüzden Ankara turu yapmışız kahve de burası hazır gelin demekmiş meğerse🤣 sonra teklif etti yüzüğümü özel yaptırmış içinde baş harflerimiz var o yetişmemiş, ertesi gün oldu sabah yüzük eve geldi pijamalarımla bi daha teklif aldım. Sonra üf yarın iş var diye hayıflanıyordum ki patronumdan da izin almış (ahbaplar gibi bir şey) bi de üstünde boluda tatil ayarlamış balayı gibi de bi 2 gün tatil yaptık üstüne. Her şeyi düşünmüş mükemmeldi🧿😍 yüzüğümün resmini de atayım görgüsüz gibi djdjdk

