zeynepceylin9 2ay silikon uç ile emzirdim ama hiç de doymadığını az beslendiğini düşünmedim kilo alımı çok iyiydi ,2.ay kontrolüyle birlikte oğlumu genel muayenesi için tarttırdım ve oradaki hemşire kullanıp kullanmadığımı sordu bana sadece ten tene temas yapmamızı istediğinden bırakmamı istediler ve şehir hastanelerinde bulunan laktasyon bölümüne uğradım sayelerinde 1günde bıraktım.