Silikon ucu ben de kullandım oğlumda dil bağı varken ve çok faydasını gördüm. Kilo almasında herhangi bir sıkıntı olmadı aksine göğsümdeki tazyiği azalttığı için silikonla emzirdiğim zamanlarda boğazına süt kaçmıyordu. Bırakmak istiyorsanız silikonla emdikten bir süre sonra çıkarın, meme ucu şişmiş olduğu için kolay kavrayacaktır. Veya uykudan uyandığında direk göğsünüze yapıştırın, ne olduğunu anlayamadan emmeye başlayacaktır.