zeynepceylin9 4-5 ay silikonla emzirdim, bebeğim memeye düşkün bir bebek de değildi öyle saatlerce emmezdi. Ama topaç gibi oldu, ne sütüm azaldı ne de bebek aç kaldı inanmayın böyle şeylere. Silikon olmasaydı anne sütü alamazdı yavrum. 4. Ayda her şeyi yeme kemirme vakumlama dönemi başlıyor 😀 o sırada bol bol memeye temas ettirdim eveledi geveledi bi şekilde tuttu hiç umudum yokken hem de