livanurvealpinannesi61 ilk aylar prima harmonie kullandım bez sonradan premium geçtim. Biliyorum canım hatta hamileyken ne kitaplar okudum, bırak prima tuvalet iletişimi yapacağım diyordum😊 simdi daha relaxim. Bez hakikaten harika ötesi, dogdugundan beri gece alt değiştirmiyorum ne pişik ne tasma yapti 9 ay olacak. Islak mendil de oyle %99 su zaten