newbymama Metesmom prima premium ve kaynamış soğutulmuş suya pamuk batırarak siliyorum dışarı falan gidersek ıslak mendil kullanıyorum sadece o da sleepy natural
ilaydaurker Metesmom gündüz Prima aktif bebek gece Prima premium, suyla ıslatılmış bebek temizleme pamuğu. Hassas cilt bizi yordu 🤦🏼♀️
hnur59 kumsalsmommy unibaby yenidoğanı bende kullandım fakat molfix izotonik sulu yenidoğana geçtim. Unibaby daha sert ve ince kalıyor değiştirin bence farkı anlarsınız.
suheyla92 Metesmom molfix pure and soft bez molfix izotonik sulu yenidogan sari paketli islak mendil. Cok marka denedim en iyisi bunlar 🙏🏻
suheyla92 geceyi_saran_anne ben denemek icin ebebekten aldim sleepy extra hem yapisi cok sert hem de bezin icinde minicik ama taş gibi seyler cikti ele geliyor sivri sivri. Neredeyse her bezde var ve birden coklar. Sikayet olusturdum ama marka dönüş bile sağlamadi. Siz de kontrol edin lütfen 🙏🏻
ebru3457 aysebb bende aynılarını kullanıyorum ama pure& Soft bebek bezini uzun zamandır bulamıyorum e bebekten felan alıyorduk ama orayada artık gelmiyor marketlerde vs zaten yok bende molfix premiuma geçtim onu kullanıyoruz bi kaç aydır siz nereden alıyorsunuz acaba
gulfem_aydin Baby-me’nin kare pamuklarını kullanıyorum günlük yeterli gelecek şekilde hazırlıyorum su ile ıslatıp bir kutuda muhafaza ediyorum bez olarak ise doğumdan itibaren Sleepy kullanıyorum daha hiç pişik problemi yaşamadım🤍
Nurburakbyk Metesmom Molfix bez kullaniyoruz diğerleri pişik yapıyor ıslak mendil fark etmiyor ama oğlumda da bütün bezleri kullanmıştım
Cerkestavugu Bez yeni dogandan itibari ile slepy kulladim ama belli 5 numaraya geçince ciddi oranda sızdırma ve bir miktarda pişik yaptı. Şuanda Molfix kullanıyorum. Hiç bir sorun yaşamadı. 20 aylık oğlum. Hiç ıslak mendil kullanmadım. İlk gunden beri temizleme pamuklari kullanıyorum. Evde kendim ıslatiyorum. Suyun içinde biraz hindistan cevizi yağı katıyorum. Pamuklarinda bu şekilde ıslatip kutu içine koyup heryere yanimdada taşıyorum.
defnesmom3 Metesmom ben pişik yaptığı için bebek ıslak mendili farketmiyo suda ilacını akıtıp kullandım ama baby turco ve pure baby kulllandim memnun kaldım
1prensesannesi__ Metesmom goon kullanıyordum uzun süre ama Türkiye’m çekildiği içim molfixe geçtim külot bez ıslak mendil de baby turco zeytinyagli veya beyaz sabun
_YanakReisinAnnesii Metesmom bezi bıraktık çok şükür 😂ıslak mendil kullanmaya devam ediyorum dışarı çıkarken çantama falan atmak için,molfix yenidoğan sarı paketli olanı alıyorum. Oğlum hassas ciltli hiç problem yaşamadık,kalınlığı ve ıslaklığı güzel.
melikemelikemelike Metesmom sleepy bez kullanıyorum ıslak mendil kullanıyordum ama kızımın vajinasında yapışıklık oldu ıslak mendili bıraktım pamuk kullanıyorum
bilgedm Metesmom Bez olarak Prima premium care, ıslak mendil olarak da molfix izotonik sulu yenidoğan ve Pampers Harmonie Aqua kullanıyorum. Bez olarak Goon da kullandım hiç pişik gibi bi sorun yaşamadık. Sleepy natural ıslak mendil denedim çok kuru ve ince geldi beğenmedim.
beyzanur63_ Metesmom bez sleepy.ıslak mendil de sleepy 3 çocuğuma da aynı markayı kullandım hiç de pişman olmadım gayet iyi