tastam apartmanımız 3 katlı ben 2. Katında oturuyorum ısınma olsun yazın sıcaklık olsun çok rahat ediyoruz. 3. Kattaki komşumuz biz böyle ısınamıyoruz der soğuk oluyormuş evi. Aralar her zaman iyidir. Komşu bakımından da dert etmeyin sizinde çocuğunuz vardır onlar ses yapsa alt kattakiler istemese napıcaksınız bu komşu problemi heryerde var. İyi komşulara denk gelelim diye dua edin sadece 😊 hayırlı olsun şimdiden