tastam Bursa için bir şey diyemem fakat ben en üst katta oturuyorum yaz ayında klimasız 1 dk dahi durulmuyor, kış ayları soğuk oluyor artı evim güneş görmeyince o da etkiliyor, bu kış çok yağmur yağdığı için çatı aktı sigorta kutusu duvarda gömmeli onun içine sular girdi yağmur günlerce sürdüğü için sigorta sürekli su aldı günlerce elektriksiz kaldık çünkü sigortadan sesler geliyordu evin yanma durumu var diye kestiler elektriği. Yatak odası ve salon su aldığı için duvarlar küf oldu boyanacak, elektrikler gidince haliyle asansör de çalışmıyor merdiven çıkmak zorunda kalıyoruz. Zaten oturduğum apartmanın son katında 10 daire var sadece 4ü dolu kimse tercih etmiyor gelen de geri gidiyor. Ben taşınırsam asla en üst kat istemiyorum.