tastam aynen canim
Üstteki kadin hem ses yapıyor hem biseyler silkiyor.kac kere uyardik hem biz hem yönetim yok…cocuklarimda rahat oynayamiyordu alta ses gitmesin diye..yanlardan da sürekli ses geliyordu büyük Bi siteydi satıp dublex aldım en üst kattayim cocuk odalarim en üstte Bi tek yan daire var gelirse ordan ses geliyor ama yapacak bisey yok..ısıyı takmayın.2 ödemez 3 ödersiniz bikac ay ne olacak.siz keyifli mutlu olun.