Kış olmasına rağmen kızım 6 buçuk aylık bnde 4. aydan beri çorapla yatırmıyorum üstünü açan bi bebek değil çok şükür sabahları sıcacık oluyo ayakları 😊öncesinde de tulumla yatırıyodum o çorap gbi sıkmıyo ayağını ama bna fenalık geliyodu biz nasıl ihtiyaç duyuyosak çorapsız rahatlıyosak bnce bebeklerde öyle 😊