Tuba Annesininpogacayanagi Denersin bir eğer karın ağrısı yaptığını düşünürsen tekrardan giydirirsin. En azından geceleri çorapsız yatsa iyi olur. Ben uyku tulumunda yatırıyorum oğlumu, orda sıcacık kalıyor ayakları 🤗
Duuyguum Tuba bebeğiniz kaç aylık hangi tulumu giydiriyorsunuz ben tulum konusunda çok kararsızım ama genelde çok kullanışlı olduğunu söylüyorlar ben sadece onunla uyutsam üstünde örtü battaniye vs olmadığından çıplakmış gibi geliyor ☺️
Alieymen65solin Duuyguum bende giydirmiyorum geceleri rahat etmiyor gibi geliyo bana uzun picama giydiriyorum ayaklarını kapatacak şekilde☺️
Obenimmelegim Arkadaşlar ben kendimi bildim bileli çorapla hatta patik le yatıyorum annemle bu konuda çok tartışırdık hala öyleyim bi zararı varmıdır gece bebeğin çorabı çıkarılması gerektiğini bile bilmiyordum 🤷♀️
[silindi] Duuyguum ben doğdu doğalı çorapla uyutmadım ayaklı altlar yada tulumlarla uyuyor onlar daha geniş ve sıkmıyor rahatsız etmiyor
Tuba Duuyguum oğlum 4 aylık olana kadar battaniye ile yatırdım sonra dönmeye başladığı için torba uyku tulumuna geçtik. Şuan 13 aylık ve hala torba uyku tulumu ile yatıyor, üzerini de örtmüyorum 🙂
SenaBetul Duuyguum ben daha cesaret edemiyorum çünkü gün içinde bazen hava alsın diye açıyorum 5 dakikaya soğuk oluyor ayakları soğuk alır ayağından diye hiç çıkarmadım daha uyurken
Duuyguum SenaBetul ben de her alt değiştirmeye tutabildiğim kadar açık bırakıp ayak altlarına masaj yapıyorum soğumaya başladığında giyidiriyorum hemen ya sürekli kapalı heryerleri hava alsın istiyorum biraz ama korkuyorum dA
Happy_oyku Duuyguum canım bence bebegin henüz küçük sürekli degil ama ara sıra çıkar bence genelde çorapla yatır üşümesin
SenaBetul Duuyguum aynen bende öyle yapıyorum hava aldırıyorum ama soğuyunca hemen kapatıyorum çünkü biraz soğuk alsa hemen sancısı oluyor gazlı bide
Happy_oyku Duuyguum evet tabi ki saglıklı degil henüz minik oldugu için ayağından azcık soğuk olsa karnı agrır sancı yapar o yüzden söylemiştim. Benim kızımda o sorunu çok yaşadım. Yine siz bilirsiniz tabi ki