Havalarda ısındı bir haftadır emzirmek için adığımda bazen terlemiş alıyorum ama çorapsız yattığında daha iyi uyuyor gibime geldi çorapla yatırmak sağlık açısından da iyi olmadığını okumuştum ev sıcaklığı da 23-24 derece hep oğlum çorapla yattıkça ben darlanıyorum sanki rahat değil gibi hissediyorum