nnoktaa İlk gebeliğimi Ağustos ortası öğrenmiştim 1,5 ay kadar İstanbulda sıcak yaşadım sonrası hava serinlediği için çok rahattı bahar çocuğu oldu Nisanda doğmuştu . . Bu gebeliğim tam bahar zamanına denk geldi ve kavurucu sıcaklarda da devam edecek şimdiden çok zorluyor beni Ekime kadar ne yapıcam hiç bilmiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️