nnoktaa ilk kızım yaz ikinci kızım kışın doğdu.yazin lohusalık çok kötü yenidoğan olduğu için klimadan da çekiliniyor çok terliyordum ve bütün yazım evde geçmişti bebeden ötürü.kışın tek zorluğu da kiyafetti yazın doğan bütün yaz zıbın giymişti kışın doğana kat kat giydir kustu çıkar yine giydir 😁 ama yine de kış rahat diyorum 😁