ozr42 nnoktaa benim bebeğim de kış bebeği dediğiniz gibi oldu bendede . Yazın o sıcaklarında doğmadı rahattım
kubracakal nnoktaa Mart 30 da doğduk ve Muğla’da yaşıyoruz. Kız çocuğu olmasına rağmen sıcaktan nefret ediyor. İlk doğduğunda havalar serindi ne eldiven takabildim ne şapka. Şimdi aşırı sıcaklar başladı evde klima da yok çocuk çok huysuzlaniyor 😩
_YanakReisinAnnesii nnoktaa oğlum yaz bebeği ağustos doğumlu. Son haftalarım da temmuz sıcağına maruz kalmış kafayı yemiş olsam da bence yaz bebeği 😂
blueberryyy__ nnoktaa Oğlum ocakta doğdu. Şuan şükrediyorum iyiki o aylarda doğmuş diye. Ne zormuş yazın bebek bakmak. 1 dk emecek kan ter içinde kalıyor. Sürekli kucak istiyor ter içindeyiz. Dışarı çıkalım desen taaa akşamüstünü beklemek şart çok sıcak çünkü dışarısı.
nnoktaa blueberryyy__ ay evet özellikle o emzirme konusu. Ben 31 aralık sabahı doğurdum. Sürekli emzirme modunda olduğum için ekstra sıcaklıyordum. Yazın olsa baygınlık geçirirdim heralde 😂
Teletabianteni nnoktaa oğlum kış bebeği tam kış da değil aslinda sonbahar sonlari üşür mü diye sürekli tedirgin oluyordum
Themom_ nnoktaa İlkbahar bebeği😍 ama yazın cok zorlanmıştım küçüktü ilk bebeğim nasıl yapsam, nasıl giydirsem diye düşünüyordum ama artık tecrübeli oldum büyüdü de 😍
KLORAK nnoktaa ilkbahar bebegi, yazın hamileligimin başlarıydı, sonbahar kış kalan 2 dönem ilkbahar doğumdu, 3. Ayını doldurdu yaza girdik rahat rahat gezdik 🥲
kirmizibalikbeachte nnoktaa kış bebeği. Bu sıcakta ele avuca iyice gelmiş oluyorlar daha rahat oluyor bence 🤭
cennetkusum16 nnoktaa ilkbahar bebeği Nisan’da doğdu çok güzel mevsim yazın tadınıda çıkartmıştık. Eylülde ilk tatilini yapıp denizede girmişti
marinko nnoktaa 2023 temmuzum en sıcak haftası 14 temmuzda doğdu oğlum 38.haftada geldi ben yalvardım annecim nolur gel artık dayanamam ben 2 hafta daha bu sıcaklara demiştim ve oğlum beni dinledi 38. Haftada geldi 😅
Elvinemine Ya bence kis bebegi .benim kiz yazin en sicagina denk geldi bide kolik amamn tanrim o gunlerim gitsin hic gelmesin diyorum.kizimin zorluklarini bildigim için ikinci bebgimi aralik ayina denk getirdim😅🤣simdide kis bebegi doguracagim insallah
metemom_ nnoktaa yazın doğurmak hamilelik çok zor mesela benim oğlum 22 Ağustos da doğdu tam sıcak zamanlardı hamileliğimin ağır dönemleri yaza gelmişti zordu fakat doğumdan sonra daha kolaydı günler kısaldı kış geldi dışarı da çıkmadık bir kış da oğlum büyüdü şimdi yaz geldi ve 9 buçuk aylık birlikte eğlenebiliyoruz 😊
Hemdem__ nnoktaa yaz bebeği 🩵10 Haziranda doğdu geçen sene tam sıcağın ortasına doğdu yavrum zordu.Koala gibiydik ikimizde sıcaktan pişiyorduk🤦♀️En azından kışa kadar toparlandı .Bide hamileliğim kışa denk geldi rahattı 🤭
nnoktaa ikibaloglanannesi çok doğru ele avuca geliyor sıcak havalarda daha rahat parka vs çıkabiliyoruz 😆
CheriBlossom nnoktaa bugün bi bayram gezmesi yaptık ama burnumuzdan geldi valla şimdi geldik eve klimayı açtım bi banyo yaptırdım odaların kapıları da açık hemen çapmasın diye diğer odada emziriyorum serinlik seviyor yavrum yazık terledikce ağladı huysuzlandı zaten dişde çıkarıyor huzursuz buda üstüne cabası oldu çocuğuma yazık🥴🥹🫠
myangelson nnoktaa Şarköy 😅 giriş katta olunca serin oluyor sanırım bir de akşam güneş vuruyor sadece 😅😅