nnoktaa Bebekleriniz yaz bebeği mi kış bebeği mi? Sizce hangisi daha rahat? Oğlum kış bebeği. Hamileliğim de doğum da rahat geçmişti. Sıcaklar bunaltmamıştı.
myangelson nnoktaa kış bebesi 😁 kesinlikle kış daha rahat. Önceki hamileliğim yaza denk gelmişti diyarbakirdaydik çok zorlanmistim
ikibaloglanannesi nnoktaa İlk oğlum Şubat bebeği İkinci oğlum Nisan bebeği Bence kış bebeği daha iyi ya. Yaza kadar toplanmış büyümüş oluyor baya
MiracAlpinveUmutunAnnesi nnoktaa İki oğlumda kış bebesi. İlk oğlum 10 ocak 2.oglum 5 şubat doğumlu çok rahat oldu. Yaza kadar toparlanmış oldular
nnoktaa myangelson bi de doğum sonrası terler mi ne giydirsem derdi de yok 😆 nasılsa evler sıcak bi body bi tulum oh miss 🤣
myangelson nnoktaa aynen bende hep öyle yaptım 😅 şimdi havalar ısınmaya başladı kısa kollulara geçirmem lazım ama ben hala evin içinde uzun kollu takılıyorum 😂😂
nnoktaa uykusuzanne__ ay ben çok rahattım. Tam 30 aralık gecesi soğuk soğuk hastaneye gittim 😆 malum alev ateş yanıyorsun gebelikte. Nasıl güzel gelmişti.
nnoktaa ikibaloglanannesi çok doğru ele avuca geliyor sıcak havalarda daha rahat parka vs çıkabiliyoruz 😆
CheriBlossom nnoktaa hamileliğim yaza denk gelmişti kızım sonbaharda doğdu kışı seviyor yazdan daha şimdiden nefret ediyor terlemek en sevmedigi şey😅😅 oysa kış öyle mi hiç terlemiyor üstüne bir tane incecik tulumla gezer bütün kış evin içinde😊
subrk nnoktaa bence en güzeli kış bebeği.Kızim sonbaharda doğdu.3.tremester yaza denk geldi.Çok zordu sıcaklarda
defom05 nnoktaa iki bebeğim de kış bebeğiydi hamileliğimde yazı da yaşadım kışı da ama en rahatı kış tabiki de bebek için de
canan6668 nnoktaa 2 kizim kis oglum Yaz Ve kesinlikle kisssss yazın bebek olması ayrı dert hamilelik ayrı dert 😵💫
beybitolat nnoktaa kış bebeği benim oğlum. İyikide kış. Yaz olsa ikimizde perişan olurduk kesin. Şimdi hem tam sevilme zamanları hemde cıbıl cıbıl çok rahat🥰