nnoktaa Ben 2sinden de var. Hem yaz hem kış😄Oğlum yaz bebeği onda hamileliğin sonlarına doğru zorlanmıştım. Ödem, sıcaklar falan baya kötü geçti son zamanlarım. İyi yanıda çocuk üşüteceksin derdi yok. Bi tane zıbınla duruyordu evde. Bir de eve tıkılıp kalmadım lohusalıkta o yönden de çok iyi oldu. Kızım kış bebeği hamileliği çok rahat geçti. Doğum sonrası hastane hariç bi yere çıkamamıştık. Eve tıkıldıp kaldım 2 ay boyunca.