2prens_annesii Deletedmom136 kolay değil evet ama güçlü olmak zorundayız siz babanızdan dolayı bi nebzede olsa alışkınsınızdır ben Adanadan tekirdağa gelin geldim yapa yanlızdım kaynanamla duruyodum oğlum olmasa 1 dk durmaya katlanmaya mecalim yokdu çünkü alışkın değildim ben😣 Eşim için çok zor oldu ama her zorluğun bir mükâfatı var bak 7 senedir doğuda ayak basmadığı yer kalmadı ama şuan Ankara çankaya da kara kuvvetleri komutanlığın da görev yapıyo sabah gidip akşam eve geliyo resmi tatilleri var binlerce kez şükürler olsun Rabbime🤲🏻
busradem501 Deletedmom136 ne zor asker eşi olmak çok iyi biliyorum . Bu mesaj sızlattı içimi . Göreve gittiğinde 3 aylık kızımaaaa sarılıp onu bekliyorum her an kalbim sızlayarak
Deletedmom136 hilaliii SinanzehraNeva minikurabiyem Arasyigitinannesi Rumeysa34 Parlak240 busradem501 arkadaşlar sizleri merak ettim eşlerinizden inşallah haber almısşınızdır. Allahım sizlere bağışlasın inşallah 🤲🏻 Bu kötü gidişin içinde sizlerden iyi haberler duymak istiyorum 😭
hilaliii Deletedmom136 Amin Amiiin İnşallah ama sizin eşiniz jandarma astsubaymış. Benim eşim komando uzman çavuş belki farkediyordur arada bişeyler
Deletedmom136 hilaliii benim eşim de komando yine beraberler bişey fark etmiyor diye biliyorum inşallah haklarında hayırlısı olur 🤲🏻🤲🏻
2prens_annesii Deletedmom136 yolu izni açık olsun Allah'a emanet o için rahat olsun kardeşim üzülme bu günler de geçer😓
Parlak240 Deletedmom136 hiç korkma bol bol dua edin Aslan gibi gidicekler Aslan gibi dönecekler Allah'ın izniyle atlatırız hep beraber İNŞALLAH 🤲🏻
Deletedmom136 Parlak240 kahroldum ya ne kadar zor durumdalar eşim bana yalan söylemiş demek üzülmeyeyim diye 😭 benim eşim de gidecekmiş bir iki haftaya yazı gelmiş
Parlak240 Deletedmom136 malesef bence saklmasi iyi değil bendende saklıyordu ben hakkimi helal etmem soylemessen dedim çünkü yasadiklarini içine atiyordu psikolojisi bozuluyordu en azndan simdi benimle paylaşıyor bi nebzede olsa yasadiklarini bilip destek olabiliyorum 🇹🇷
Rumeysa34 Deletedmom136 amaan canım benim ya Allah yar ve yardımcın olsun İnşaAllah sağ salim dönerler bizimkide bu ay belli olacakmış bakalım ne olacak ama hep dua edeceğim dualarımdasın canım 😞
Deletedmom136 busradem501 evet çok şükür biz yükümüzü taşıyabiliyoruz ama elbette üzülüyoruz asker eşiyiz diye taş kesilemiyo yürek 😔 ben babamdan görmeme rağmen içim bu kadar kötü alışık olmayanlara Allah sabırlar versin
busradem501 Fulyax Deletedmom136 öyle tabi de ne güzel çok şükür ki bir asker eşiyiz . Benim de eşim de görev de suan allah aykalarina tas değdirmesin kızımla evde tekiz gelmesini bekliyoruz 3.5 aylık kızım ne zamana göreve çıksa içine doğuyor gibi susmuyor aglıyır ;(gerçekten çok zor çok . Öyle bir şey ki asker eşi olmak ona bile diyemiyorsun sıkıntını bide benim üzülmemi sikinti eder DİE . Batıya gitmek için gün sayıyoruz buna şükür ne yapalım 🇹🇷
Deletedmom136 busradem501 güçlü kalmak zorundayız bugün eşimin yüzüne bakamadım ağlarken sarılamadım da görmesini istemedim beni öyle güçlü bilsin gözğ arkada kalmasın Rabbim bizlere de onlara da kuvvet versib
minikurabiyem Deletedmom136 çok şükür haber aldım ben ama bu durumda içim hiç rahat değil Allah orada olan tüm askerlerimizi ailelerine bağışlasın, dayanma gücü versin hepimize inşallah 🤲🏻
SinanzehraNeva Deletedmom136 ben daha iletişim sağlanayamadım ama diğer abimde emniyet mensubu o onun bölgesinde olmadığını söyledi. Rabbim yaralılara acil şifalar versin . şehitlerimize Allah'tan rahmet yakınlarına sabır versin çok zor Ateş düştüğü yeri yakıyo 😥😢
Deletedmom136 minikurabiyem çok şükür inşallah tekrar bişey olmaz inşallah güvende kalırlar 🤲🏻 Allahım güç kuvvet versin eşinize de size de çok büyük bi travma oldu hepimiz için 😔