Parlak240 inşallah rahats erer bir an önce gelecek gibi mi yakında? Orada nasıl ihtiyaçlarını görebiliyor mu üşümüyorlar değil mi 😭 en çok da üşümesin aç kalmasın taşların üstünde uyumasınlar diye dua ediyorum. Eşim burda araziye gittiğinde taşların üstünde yatıyor yazın her yeri yara bere içinde geliyor kışın soğuktan yüzü parmakları yanıyor :( ama en azından gelip yıkanıyor yatağına giriyor yanımızda oluyor. Oralarda durumlar nasıl bilmiyorum inşallah iyilerdir 😭