ecekrk
Antalya’da otelde yabancıların çocukları restorant bölümünde sakin sakin yemek yiyorlar. Aileleri ne yemeği ağzına tutuyor ne de sofrada bağırış çağırış oluyor. Türklerin masalarına bakınca ailelerde hep bi gerginlik , çocukların bağrışması ağlamalar , yemeği yememeler gibi şeyler var. Bence bizim ülkede yetiştirme sorunu var. Ya da genetik olarak böyle bi yapıya sahibiz..