ecekrk benim kızım 🙏🏻 26 aylık olacak, sinir krizi, inat, vurma, kırma,aglama, dakikalarca resim yapar ya da kitap okuyabiliriz, sendromlu huyları yok saatinde uyur saatinde uyanır
yelteniyor mu tabi ki yelteniyor mesela elinde ki oyuncagı yere şak diye bile bile atıyor sonra bana dönüp öyle atılmaz diyor. Mesela aylar önce aşagoya çok sevdigi bi oyuncağı attı parası da güzeldi inip almadım, artık başka çocukların oyuncagı oldu yapıcak bir şey yok dedim şimfi her balkona çıktıgımızda ya da yolda yürürken elinden düştügünde çocuklar alır der düştügü gibi geri alır. ı 🙏🏻
Ve folikasit vs. Ben hamile kalmadan 3 ay önce başladım doğurdum hala i içiyordum 1 gün fire vermedim bi etkisi varsa da olumsuz degildi bence