ecekrk folik asit bebeleri 😂 şaka bir yana ben meme reddi yaşadım, kendime çok kızdım nasıl oluyor eskiden nasıl emziriyorlarmış o bebekler meme reddi nasıl bilmiyormuş falan diye 😂 annem ablam için dedi ki, asla emmedi. Sizi 2 yaşınıza kadar emzirdim onu 6 ay emziremedim. Ağlama krizlerine girerdi susmazdı. Günümüz adıyla kolik bebek. Biz kolik mi biliyorduk, şimdi siz anlatıyorsunuz da ben ablanın kolik olduğunu öğreniyorum 😂 geçmişte olan şey bence mecburiyet sadece. Biz sürekli olaylara çözüm arayışındayız, eskiden kaç anne bebeğinin çocuğunun üstüne bu kadar titreyebildi ki acaba? Düşünemedikleri, bilmedikleri ve hayata karşı bir sürü sorumlulukları olduğu için sorunsuz büyüttüklerini sanıyorlar çocuklarını sadece.