ecekrk 30 yaşındayim 5 kardeşiz 7 yaşıma kadar köyde babaannemlerle birlikte yaşadık daha bekar amcalarim halalarım vardı aynı evde. Ev de 2+1 yani. Babaannem annemi asla evde bırakmaz sürekli köy işi yaptirirdi halalarima amcalarima da aynı şekilde, babam zaten gurbete gider çalışırdi kendisi de komşu komşu gezerdi. Beni sürekli masa altında, kapı arkasında ne bileyim işte eski oturaklar olurdu somya ya da makat derler onların altında uyurken bulurlarmış. Çok uzak bir dönem değil hangi anne evladını eve birakip tarla tapan çalışmak ister ki? Mecbur birakilanlar da var işte. Siz şanslı olanlardansınız 😊