ecekrk devir değişti, anneler bilinçli ve ilgili, önceliğimiz çocuklarımız o yüzden böyleler. Ninelerimiz gibi bir evde 10 kişi yaşayıp bağ, bahçe, hayvan, kaynana, koca peşinde her işe ırgat gibi çalışmadığımız için ve zamanında belki de yeterli ilgiyi görmediğimiz ve elimizin altında imkanlar hazır olduğu için çocukların üzerine titriyoruz. Bu ataklar sendormlar birden çıkmış olamaz sonuçta ama mesela ailem benim besin alerjisi ben 6 yaşındayken sürekli kaşıntı var vücudum yara oluyor diye ağladığımda hiç bir çare bulamayıp doktora gittiklerinde öğrenmiş ama ben çocuğum doğduktan 1 ay sonra fark edip bu çocuk alerjik diye doktor doktor gezdim aradaki fark bu, bu yüzden çocuklarımız böyle