nnoktaa Yorumunuza gönülden katıldım. Karadeniz’de genel de kadınlar çok çalışırdı bazı kesimlerde hala öyle, Beni de mesela babaannem büyütmüş; Annem çay, bağ bahçe eve gel yemek temizlik vs derken bir bakmış koca kız olmuşum. Bağlılık konusunda beni büyütene daha çok bağlıyım. Anne Herzaman anne ama eksikliğini çok yaşadım. Eminim ki oda bu durumdan hoşnut değildi. O zamanın şartları belki de onu gerektirdi. Yaramaz bir çocuktum hemde çok. Tamamlanamayan boşluğu öfkeyle, ilgiyi hırçınlıkla, döküp kırmakla tamamlamaya çalıştım. Anne olunca anladım ki bebek, çocuk, ergen, yetişkin yaş kaç olursa olsun bir şeyler eksik olunca genel olarak bu durumlar yaşanıyor. Özgüvenli, sağlıklı, duyarlı, anlayışlı, merhametli çocuk yetiştirmenin derdine düştük şimdi bence olması gerekende bu 🌺