mss_12 balli_cilek hiç giydirmedim,yeni doğduğunda da.şuan 10 aylık uyutacağım zaman çoraplarına bakıyor çıkarayım diye :)
balli_cilek mss_12 ayyy bende bu gece çıksrdım deneyeyim diye inşallah bizimki de çorapsızlığa alışır giydirmesem oda istemiyor ama ben rahat edemiyordum artık bugün çıkardım
mss_12 balli_cilek giydirmeyin.ben kendimden yola çıkıyorum çorapla yatmak istemem,bir de nasıl alışırsa öyle gider bırakın rahat etsin :)
tuba055 balli_cilek için rahat etmiyorsa giydir,ne de olsa en iyi anneler bilir sen kendi çocuğunu daha iyi tanırsın
mamacitaa_ balli_cilek yaaa çorapla uyunulur mu hiç hem de çok büyük artık :) 2-3 aylik haricjnde onun dışında hep çorapsız uyuttum her gece bebeğimi
gokcen_ balli_cilek Doğduğundan beri hiç çorapla yatmadı ,yatmaz da.Ve havalar sıcaklığı arttı ,nerede yaşıyorsunuz şehir olarak ?bence giydirmeyin çorap
balli_cilek gokcen_ istanbul ama bizimki doğduğundan beri üşür bana çekmiş biraz o konuda bende yaz kış üşürüm
MutluPrensesAnnesi balli_cilek giydir kuzum havalar biraz daha ısınınca giydirmezsin ben bile giyiyorum kız 😂💃
mamacitaa_ myavocado ayrildiniz mi moderatorlukten 🤗 az evvel Naime hanimin postuna denk geldim mod.anne başvurusu diye de öyle olunca hep girmek mi gerekir acaba uygulamaya
mamacitaa_ myavocado ayrildiniz mi moderatorlukten 🤗 az evvel Naime hanimin postuna denk geldim mod.anne başvurusu diye de öyle olunca hep girmek mi gerekir acaba uygulamaya
myavocado mamacitaa_ evet ben ayrıldım, aslında Naime Hanım’a yazın isterseniz detaylı bilgi almak için daha ayrıntılı ve doğru şekilde aydınlatacaktır 🙏🏻
artikbiranneyim balli_cilek ya bak şöyle bir gerçek var göğsü sırtı sıcaksa bacakları üşümez. Soğuk olsa da üşümez. Neyse isilik postu açarsanız görüşürüz 😂😂