Bebeğim 3 buçuk aylık yatarken çorap giydirmiyorum kan dolaşımını etkiliyor bilekten sıkınca. Benimkinin de bacaklarının altı hep soğuk ama bebeklerin uzuvlarının soğuk olması normalmiş zaten göğsü ve sırtı soğuksa üşüyor demek. Ben evde yarım kol giyiyorum ona da öyle giydiriyorum