ElvisDemir-moms eminim çoğu anne böyledir. 2. Çocuğu düşünmeyip 2. Çocuk için kıyafet ve oyuncak saklıyorum düşünün nasıl bir kafa bendeki😅😅😅🤦🏻♀️
Benim kızım 2.5 yaş gurbetteyim şuana kadar asla zorlanmadım en zor dönemimi yaşıyorum. İnatçılık desen var, Kıyafet giymek istememe desen var . Pembe elbise giymek isteyip çok koyu pembe diye ağlaması desen var. İstediği birşey olmayınca dışarda birden kendini yere atıp sanki şiddet uyguluyormuşuz gibi katıla katıla ağlaması desen var. Bana oyuncağı açar mısın diyip oyuncağı neden açtın diye ağlaması var sırf bu yüzden geri yapıştırdığımı ona açtırdığımı bilirim. Evde çok iyiyiz ama dışarda çok fenalık yapıyor bu ara son 1 haftadır 2.çocuk kelimesini tamamen hayatımdan çıkarmış durumdayım. O önceki sendromlar hiçbirşeymiş diyorum. Yine önceden kendi farkında değildi şuan herşeyin farkında kurnazlık yapıyor 😅😅😅
18.ayında tuvalet eğitimi bitti
30.ayında emzirmeyi kestik.
Şuan 31 aylık allahtan şu emzirme ve tuvaleti önceden halletmişim diyorum yoksa kafaya huniyi takardım😅🤦🏻♀️
Yani bana kalsa bu 2. çocuk için ideal yaş 5 yaş ve sonrası neden dersen ilk çocuk küçük olup 2.çocuğu doğuranlar için çok zor dönem hemde çoook. Çünkü ikisi sevgiye ilgiye muhtaç kendi ihtiyacını göremiyor ve sendromları var. Ama ilki 5 yaşında olursa bir nevi kendi ihtiyaçlarını görebilir ve kıskançlık durumuda sendrom durumuda o kadar olmaz. Başa dönerim düşüncesi de hiç olmasın ben arkadaşımı gördüm çocuğu 5 buçuk yaşındayken 2.sini doğurdu o kadar iyi anlaşıyorlar ki yardımcı bile oluyor ilk çocuğu annesine. Aynı zamanda biri 3 biri 1 yaşında iki çocuğu olan komşum var sürekli sesleri bizim evde kadın kafayı yemiş çocuklara bağırıyor sürekli dur yapma hayır vs. Diye.