ElvisDemir-moms Benim bebeğim 9 aylık, gerçekten 4-5 yaşına geldiğinde 2. çocuğa cesaret edebileceğimi hiç sanmıyorum. Bu sebeple, yaşından sonra muayenemi olup herhangi bir sorun görülmezse korunmayı bırakmayı düşünüyorum 4-5 ay sonrasında. Yani neredeyse 1,5 yaş civarında planlamaya başlarız gibi. Hem yaşları yakın olsun istiyoruz hem de söylediğim gibi, kızım büyüyüp rahatı gördüğümde ben yeniden cesaret edemem. Şu an şimdi hazırım 😂