ipeksiiimom evet öyle eşim destekçidir ama nereye kadar ondan medet umacagım yani sabah işe gidiyor akşam geliyor bir telaşe yemek çay derken hop yatma saatimiz geliyor🤷🏻♀️ bi kac saat evde olsun cocuga baksın da kafamı dinleyim olayı bana pek sıcak gelmiyor yani😅günün neredeyse tamamını cocukla geciren o süre zarfınıda geçirir. Hiç ama hiç kimseye güvenip cocuk yapmadıgım gibi kendimede güvenim yok artık,rahatlık çok güzel geldi😅😅