hasan033 evet oğlumu çok özlüyorum hatta bazen eşimle konuşurken diyoruz ki şu an olsaydı 2:30 yaşında olacaktı abilik yapacaktı onun sesi gülüsü her şeyi bu evde olacaktı olmadı bizim de imtihanımız oymuş Allah bir daha bizim evladımızla sınamasın inşallah herkesin bu hayatta bir imtihani var şükürler olsun Allah bize onun yerini dolduracak avun abilecek bir evlat nasip etti