nur__a Çalışan bir anneyim daha ilk çocuğumu bırakırken zorlanıyorum, yarım gün olmasına ve anneme bırakmama rağmen, o yüzden 2.yi düşünmüyorum. Tamamen şartlara ve en önemlisi annenin psikolojisine bağlı.
ikibaloglanannesi ElvisDemir-moms Bizim ikinci planlı oldu aralarında 26 ay var iki oğlum arasında. 30 olmadan defteri kapatmak istedim (28 im şu an) şükür oldu🤍 Şu an büyük olan 28 aylık küçük olan 2 aylık Büyük oğlum yormuyor şükür. Ne desem anlıyor uyku sıkıntımız da yok. Ve aşırı kardeşine düşkün aşırı🙈❤️
BeyzanurrK ElvisDemir-moms kızım 3 yaşında yeni doğum yaptım elbette bazen zorlanıyor ama elimden geldiğince onunla daha çok ilgilenmeye çalışıyorum günden güne alışıyoruz ama zorlandığım zamanlarda oluyor tabi ama daha fazla yaş aralığı olunca da insan rahata alışıyo çocuk istemiyor bence 3 yaş ideal herşeyi unutmadan tekrarlıyosun😅