mine3535 zeynep91 ilk doğumum benimde süt parası yatıcak demişlerdi ama ondan halen haber yok doğum oaram yatmıs benımde siz bılıyor musunuz zamanı var mı onun
bonckbeybi Gzmcgn- Merhaba; İlköğretmenim uygulamasından çocuk ekle dediğimde e devlet üzerinden kayıtlı çocuk bukunmamaktadir diyor bu konuda yardımcı olabilirmisiniz?
gizemensaraybar bonckbeybi benimde öyle diyordu çocuk ekledim sonradan ,şimdide TC kayıtlı bilmem ne biseyler diyor para gözükmüyor yatmadı galiba bana ya
mga08 nhts canım bişe soracam bu doğum parasını aldım dedin ya tanımlanmiş hesap kartıma yatmaz mı ben onu bekliyorum sen ne diye sordun da aldın bilgi verirsen sevinirim
nhts mga08 benim uygulama da zaten ücret görünüyordu halk bankasına gittim doğum yardımı dedim baktı verdi
iremasya1 nhts uygulamada nerde gözüküyor acaba beni aile Bakanlığına yönlendiriyor ortada taleplerim devam ediyor gözüküyor
bittercikolata__ Gzmcgn- canım halk bankasına git ordan direk alıyorsun. Zaten diğer aylarda yatan paraları telefonunuza msj gelecek o zaman gidip halkbank bankamatikten tcniz ile çekebilirsiniz dedi bana veznedeki adam.
nhts iremasya1 orada e devlet çocuk ekle butonunu tıklayın sonra altta çocuklarm.yazisi var ordan bebeğinizi seçin ödeme bilgisi yazar altta
bonckbeybi mine3535 süt parası doğumdan iki üç gün sonra yatıyor. E devletten ödenmiş raporlar kısmından bakın belki, bankanın havuzunda kalmış olabilir.
zeynep91 mine3535 valla bizdede haber yok ondan tek seferlık bi para yatıracaklar esimin hesabına ama sureklı arıyorz sonuc yok