bonckbeybi mine3535 Evet ödenen tutarlarda açıklamasıyla birlikte yazıyor. Çalışan annemisiniz? Çalışan anne değilseniz SGK dan başvuru yapmanız gerek diye biliyorum.
zeynep91 mine3535 valla bizdede haber yok ondan tek seferlık bi para yatıracaklar esimin hesabına ama sureklı arıyorz sonuc yok
esar3142561 Gzmcgn- kağıt imzaladım 4 aylık aldıgım icin 4 tane imzaladım belkı onun icin olabilirmi bi dahakine atm den cekeceksınız dedi
motherays nhts peki parayı toplumu aldınız ne kadar aldınız bende Şubat ayında yaptım sadece Mayıs Haziran ödemesi yapıyorlar
TwinsAndBeren motherays merhaba ben de şubatta doğum yaptım 3 aylık ödeme aldım mesaj geldiyse Halkbank’a gidip vezneden kimlik ile çekebilirsiniz parayı
nhts motherays hayır sizde 3 aylık alacaksnz diye biliyorum kaçıncı çocuk sizin benim 3. Diye 5 binden hesaplanıyor ikinci 1500 den
motherays TwinsAndBeren bana mesaj gelmedi 144 aradm Şubat ayında doğum yaptm ama sadece Mayıs ve Haziran ayının ödemesi görünüyor dendi 8 Nisan öncesi başvurular sayılmıyorms o zmn bunca insan nasıl toplu para aldı
motherays nhts doğduğu ay sayılmıyor diye biliyorum 144 bana Mayıs ve haziran ayı görünüyor dedi yani (Mart Nisan Mayıs Haziran) ayının ödemesi yapılması lazm ama onlar sadece iki aylık veriyorlar yanlislj var anlamadm yarn bankaya sorucm