21 aylık olacak kızım birkaç haftadır canıma okuyor diyebilirim evde daha zor bşye tutturuyor yaptırana kadar ağlıyor kendini yerden yere atıyor olmadık şeyler istiyor giydirmek zor saçlarını taratmaz tırnaklarını kestirmez asla yerinde duramıyor bezi bile anca telefondan bşyler izleyerek duruyor dışarıda da zaptedmesi çok zor ama en azından zaman geçiyor