Leylamoznur eskiden bizi gözümüzün içine bakıp büyütmemişler ki. Şimdi bin çeşit rahatsızlık var hepsine hakimiz daha çok biliyoruz hastaneye doktora teknolojiye ulaşım daha kolay. 24 yaşındaki kaynıma dün dehb tanısı kondu mesela, doktor kaynanama kızmış hiç mi anlamadınız diye. E o zamanlar kurtlu der geçerlermiş yani bu kadar yaygın bilgi yoktu ki