fatmats merhaba. ben de sizin gibi bir ikilemde kalmistim ve kurtaj olmayi tercih ettim. oncelikle bol sabirlar diliyorum.
size aldirin ya da aldirmayin diye bir sey demek benim haddime degil, ancak ben yalnizca kendi surecimi paylasacagim.
biz de prezervatifle korunurken yirtilma sonucu gerceklesti. hicbir sekilde ne bakacak durumum ne de mentalim vardi. asla destegim yoktu. ona korkunc bir cocukluk sunmaktansa aldirmayi tercih ettim.
asiri zor biliyorum, halen de aklima geldikce uzulurum icim acir. bu his kaybolmuyor maalesef. ancak pisman misin derseniz, pisman degilim. kariyerimde iyice ilerledikten ekonomik ozgurlugumu elime aldiktan sonra tekrar bir cocuk sahibi oldum. ve su an ona tam da hayal ettigim gibi en iyi hayati sunuyorum.
isin dini boyutlari konusunda yorum yapamam bilgi sahibi degilim. bu konuda arkadaslar bilgi vermisler zaten gunah oldugu ile ilgili. ancak bilimsel olarak su an 10 haftaya girmediyseniz karninizdaki yalnizca bir hucre. aciyi vs hissedemez yani. eger karariniz kesin bu yondeyse de icinizi rahatlatmak icin bunu soyleyebilirim.
umarim sizin icin en dogru karari verirsiniz. ancak fevri hareket etmeyin derim, enine boyuna dusunun.
tekrar gecmis olsun