Belki de düşündüğünüz kadar kötü olmaz deneyimlemeden bilemezsiniz, diğer ihtimal bilemiyorum ömür boyu yük olur insana, bir kürtaj yaptırmadım ben ama 14 haftalık bebeğimi kaybetmiştim hala ara ara şöyle yapsaydım bunu ihmal mi ettim benim yüzümden mi diye kendimi suçluyorum benimle alakası olmamasına rağmen insan meyilli çünkü kendi vicdaninda ezilmeye, hakkınızda hayırlısı olsun