fatmats
Ben linçlemedim emin olun linçleseydim anlardınız. Tamam fikire ihtiyacınız varsa gidin ailenizle görüşün bu konuyu. Geri çekilme bi koruma yöntemi değil, ilişkinin ortasında prezervatif kullanmakta korunma yöntemi değil. Sizin 5dakikalik hatanızın bedelini minnacık bi bebek çekmek zorunda değil. Haklısınız yaşamayan bilemez Rabbim düşmanımın başına da vermesin ama yıl olmuş 2025 internet var bissürü korunma yöntemi var. Diyelim hap artı spiral artı kondom korunuyorsunuz ozaman derdim tamam elinden geleni yapmış ama Rabbim nasip etmiş demekki dünyada alıcak nefesi varmış. Ama öbür türlüsü kabul edilemez. Bakın ben kötü biri değilim sizi kırmak hiç istemem, sadece bu konularda fazlasıyla hassasım. Kızıma hamileyken düşük tehlikem vardı her attığım adımda bacaklarımın arasından kanlar akıyordu ve çok kötü bi dönemdi benim için. Bunları yaşamış biri olarak hassasım. 4-5 aylıkken çocuğunu kaybetmiş kişiler de var çevremde. İnsanlar çocuk sahibi olmak için ne paralar harcıyor bi bilseniz.. Rabbim hakkınızda hayırlısını versin.