-SweetPanda- tabii ki desteklemeniz gerekmiyor, ben su yonden soyluyorum, mesela “icini rahatlatmak icin yaziyosun icin rahat olmasin” bu ne demek mesela ne kadar sacma bir sey soylemek icin. bu forumda neler neler yaziliyor ciziliyor, herkesin duygularina dusuncelerine ortak mi oluyorsunuz? dininize bu kadar bagliysaniz tovbe der kapatirsiniz postu. acik bir platformsa o da istedigini yazmakta ozgur. sizin dusuncelerinizi desteklemeyen her bir posta “bunlari paylasmayin icinizde yasayin” dicekseniz hepimiz cikalim 😂
bunun haricinde dedigim gibi dusuncelerinize laf etmiyorum zaten post altinda cogu kisi kizmis gunah oldugunu soylemis ama ben kadinin kotulugunu dileyip paylasmayin diye isyan etmenize takildim garipti ve sacmaydi bence.