Sezaryen isteğe bağlı bir DOĞUMDUR.
Siz hangi bilimsel veya tıp makalenize dayanarak doğum olmadığı kanaatindesiniz? Ben 15 yıllık hemşireyim de ben okuduğum hiç bir kitapta doğum değildir yazmıyordu?
ozdemirinannesi ama doğum ile ameliyat bir tutulur mu canından can çıkarıyorsun doğumda
İnsanlar ne çıkarıyorlar sezaryende içlerinden? Saçmalamakta nirvanaya erişmişsiniz.
Bende vajinal doğum yaptım ama sezaryen en zor ve kanlı operasyonlardan birisidir annenin kaybettiği kan, aldığı narkoz, kat kat kesilmesi.. Normal doğumda yürüyerek veya sandalyede oturarak çıkarken sezaryende yatarak çıkıyor en az 5 saat yürünmüyor siz neşter yarası ile normal doğumu hangi kafa ile kıyaslayabiliyorsunuz aklım almıyor.