kader_44 normal/vajinal doğum yaptım, öldüm öldüm dirildim, kendimi 7. Kattan atlamayı bile düşündüm eşim yanımda olmasaydı şayet, korkutmak gibi olmasın herkesin bünyesi aynı değil tabi ama benim sürecim çok kötü geçti, makata kadar, iç ve dıştan 20 dikiş atıldı, 1 ay oldu hala ağrılarım var, oturmak, yatmak, emzirmek işkence gibi, Allah kimseye yaşatmasın, travma haline geldi bende doğum.🥺