kader_44 İsteğe bağlı spinal sezaryen ile doğum yaptım doğum sonrası kum torbası koyulması ve ilk ayağa kalkış harici hiç zorlanmadım.
Doğum yaptığım gece desteksiz emzirdm, alt değiştirdim. Doğumdan sonra tam 5. Günde dimdik yürüyordum hiç doğum yapmamış gibiydm.
Şimdi 25 ay oldu doğum yapalı bu zamana kadar hiç bel ağrısı, kol ağrısı, baş ağrısı vs yaşadım hatta kesi izim bile yok denecek kadar silik yine doğuracak olsam yine aynı sekil doğumu tercih ederim.