kader_44 zamanla geçiyor ama ben isteğe bağlı olmadım bebeğim normal yolla doğmadı o yüzden açıkçası benlik bir durum yoktu fakat aşırı zor geçti sonraki süreç bende tam dümdüz doğrulamadım günlerce , lavaboda otur kalk ölümdü benim için aman aman rabbim yardım etsin sezaryen aklıma gelince doğumdan soğuyorum 😂