ozdemirinannesi bacim niye oyle dedin :( son cunlene kadar hak verdim. Ama son cumlen biraz kırdi beni :( normal dogumda canindan can cikiyor da ,sezaryen de cikmiyor mu. Ben şoyle dusunuyorum, normal dogumda acıyı once hissedersin, sezaryen dogumda da sonra hissedersin ve o acı gunler ,haftalar ,hatta yıllarca süren var…