blueberryyy__ goktugunannesii_ Denizli’de yaşıyorum lavabodaydım klozet altımdan kaydı sanki uyku sersemiydim bide aklım çıktı
bugraveannesii Fethiye de yaşıyoruz ve böyle bir sallanma hiç yaşamamıştım. Ben uyuyordum uykudan uyandım eşim uyanıktı öncesinde kuvvetli rüzgar sesi gibi bi ses duymuş. Rabbim bir daha göstermesin.
bugraveannesii aslhnkrts Hala korkuyorum uyuyamıyorum bebeğim dibimde park yatağında ama ona bile yetişemezsem diye endişeliyim rabbim hepimizi evlatlarıyla korusun inşallah
aslhnkrts bugraveannesii ben o an bebeğime bile gidemedim donup kaldım eşim hala uyuyo kızımla ben nöbet tutuyorum rabbim hepimizi korusun
bugraveannesii aslhnkrts Amin inşallah yarın ilk işim ufak kâğıtlara iletişim numaraları anne baba bilgisi yazıp bebeğimin üzerine giydirdiğim kıyafetlerine iğnelemek olucak böyle bir fikir geldi aklıma kötü senoryalar için kendi ailem aydında onların numarasını falan da eklerim diye düşünüyorum
birselduru Muğladayım uykudan uyandırdı eşime sarıldım lamba hala gidip geliyordu, bebeğimin başında bekliyorum, çok şiddetliydi, yakınımızdaki köpek, horoz, inek uzun süre ses çıkardı
bugraveannesii birselduru köpekler horozlar hala ara ara ötüyorlar ötmeye başladıklarında daha bi korkmaya başlıyorum
birselduru bugraveannesii ben de 😢 eşim uyudu ben uyuyamıyorum çocuğuma yetişemezsem uyursam korkusuyla, rabbim hepimizi korusun
aslhnkrts bugraveannesii kesinlikle bende yapmayı düşünüyorum. Bizim deprem çantamız hazır ama bu aklıma gelmemişti . Çıkmayan kalemle zıbınına adını soyadını yazmak gelmişti benimde
Sedas00 Marmaristeyiz aklım hala yerine gelmedi kesinlikle 6 üstüydü burası sık sallanır ama bu kadar şiddetli olmamıştı eşim salonda uyuyor ben kızımla yatağın yanına çöktüm kucaklayıp eşime seslenemedim korkudan kekelemişim resmen dilim tutuldu herkes sokaktaydı Rabbim beterinden korusun
aslhnkrts Sedas00 evet ben şiddete takılı kaldım ben aydındayım 5 yıldır sürekli deprem oluyor burda Ege de yani . Ama az önce olan deprem asla normal bi deprem değildi bi de şiddeti 5,8 hiç değildi 1. Katta olmama rağmen kafayı yedlm ben deprem olurken siz daha yakınsınız daha korkunç olmuştur . Ben aydından bu kadar hissettiysem hele ki
Sedas00 aslhnkrts geçenlerde de olmuştu 6.1 bu kadar şiddetli değildi hissedilen sanırım turizm etkilenmesin diye mi az açıklıyorlar anlamadım